PASTEL PROFASHİON | COLOR CORRECT CONTOUR SET

by - 8/16/2015


Merhaba !

Makyaj konusunda fikrimi değiştirdim. Contour (highlight) benim makyaj koleksiyonumda nerdeyse varolmayan bişeydi ve son zamanlarda satın aldım şuanlık bunu deneme amaçlı kullanmaya çalışıyorum eğer ilerleyen zamanlarda kendimi geliştirirsem contour 'de macin setlerinden almayı planlıyorum. 

İnternette contour makyajlarını seviyorm açıkcası izlemesi daha iyimiş diyebilirim. Standart fondöten pudra kullanılınca contour seti kullanmakta zorluk çektim. Ama düşüncem şu ki fondöten ve pudradan iyi olabilir. Sonuçta onlarda kullandığımız kadar bunda ürün kullanmıyoruz. :) 



Kullanmak zorundamıyım ? Şu güzelliği hiç bozmak istemiyorum (kullanmayı beceremeyince böyle oluyor) Sevimli küçük aynalı metalik bir kompakt içerisinde yer alan üç çarpıcı tonları var ve toz.Kalbimi ele geçirdi ^^


Paletin bana göre kalite tonları var ve cilt üzerinde çok rahat görünüyor üç adımı : ilki şekillendirme, ikincisi aydınlatma ve üçüncüsü renklendirme. 
1- Şekillendirme : Yüzün dış kısımlarına, elmacık kemiklerinin altına ve boyuna
2- Aydınlatma : Göz altlarına, burun ucuna, kaş arasına ve çeneye 
3- Renklendirme : Elmacık kemiklerine
Setin arkasında nasıl sürülmesi gerektiğini gösteriyor. 


Bu şekilde eğer benim gibi contour yapamayan ama kullanmak isteyip de almak isteyenler varsa Pastel ProFashion Color Correct Contour Set'i tavsiye edebilirim. Denemeden neyi başarabileceğimizi bilemeyiz ^^ 




Eğer sizinde kullandığınız contour set ürünleri varsa tavsiye edebilirsiniz ^^ 

You May Also Like

1 yorum

  1. blog keşif etkinliğinden geldim ve takibe aldım bende beklerim sevgiler :)
    https://soslubadem.blogspot.com/

    YanıtlaSil