XP KOZMETİK CONTOUR EFFECTS (KONTÜR PALETİ)

by - 6/22/2016

Bugün sizlere beğenerek kullandığım contour paletinden bahsetmek istiyorum. contour ve highlight 'in makyajımız için ne kadar önemli olduğunu bilmeyen kalmamıştır sanırım.
Bilmeyenler için kontürü açıklamam gerekirse : Yüzü daha ince, elmacık kemikleri daha belirgin hale getirmek adına özellikle elmacık kemiklerinin altına, alnın çevresine ve çene kemiğine cilt tonunuzdan 2-3 ton daha koyu bir krem, fondöten yada pudra kullanarak uygulanan makyaj hilesi. Birçok ünlünün ve makyaj artistlerinin kullandığı bu hile bizim bile yaptığımız bir aydınlatma ve gölgelendirme tekniği. Kontürü aynı zamanda burnu daha ince göstermek için de kullanabilirsiniz ben genelde burnumu daha ince ve zarif göstermek için kullanıyorum.
Bu arada kontür aydınlatma ile birlikte kullanılır. Aydınlatmayı anlatmam gerekirse yüzünüzde öne çıkarmak istediğiniz belirli yerleri ; elmacık kemikleri, burun kemiği, dudak üstü, çene bölgesi gibi noktaları cilt tonundan 1-2 ton açık fondöten, krem yada pudra ile aydınlatıyorsunuz.
 Ürünü incelemeye gelirsek ;
- Sade ve şık bir ambalajda. ürünü açtığınızda karşınıza 3 bölme çıkıyor.
- İlki kontür, ikincisi allık, üçüncüsü de aydınlatıcı. Yapıları yumuşak biraz tozutma problemi yaşanılabilir ama sorun olacağını sanmıyorum.
Contour pudrası biraz simli yapıda (altın ışıltıları mevcut)  Pigmentasyonu yüksek kolayca uygulanıp, kolayca dağıtılabilen bir yapısı var. Kalıcılığı da orta kararlarda
-Blush allık olarak kullanılabilicek elmacık kemiklere renk verdiren bir renk. Pigmentasyonuda yapısı da gayet iyi. Fırça ile kolayca dağıtılabiliyor.
- Highlight ise aydınlatıcı görevini gören renk. Elmacık kemikleri ve dudak üstü için ideal bir aydınlatıcı. Hafif sarılığı olmasına rağmen göz altlarında kapatıcıyı sabitlemek için de kullanıyorum. hem oralarda aydınlanmış oluyor :)

Paletteki üç rengin yoğunluğu mükemmel, hatta biraz dikkat etmeniz gerekebilir, fırça ile çok ürün alırsanız palyaçoya dönebilirsiniz. Onun yerine az ürün almaya çalışın.

Şuan üründen memnunum. Kalıcılıklarınıda beğendim
Peki siz nasıl buldunuz ?
 

You May Also Like

13 yorum

  1. daha çok far paleti gibi çok simli değil mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz far paletini anımsatıyor :) ama sadece contour kısmı biraz simli

      Sil
  2. üç rengini de beğendim teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Kontür rengini hic begenmedim ya bi kere simli zaten hic olmazmıs gibi geldi :/

    YanıtlaSil
  4. Allığın rengi çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
  5. Fiyatını ve nereden aldığını öğrenebilir miyim acaba çünkü ben neredeyse tüm makyaj malzemeleri xp olan bi kozmetikçiye girdim ama bu yoktu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam 10 tl civarındaydı :)

      Sil