PASTEL JET SET

by - 7/29/2016

Pastelin instagramda görmüş olduğum "Jet hızında makyaj yapacaksınız" paylaşımı bende merak uyandırmıştı. Bisüre bekledikten sonra çıkarmış olduğu PASTEL JETSET MİNİ MAKEUP SET blogumda yorumlamak istedim. İlk olarak internette satışa sunduğu daha sonrada standlarına sunmaya başladı. Standlarına gelir gelmez almamak olmaz deyip alıvermiştim.
Küçük bir set çantanızda çok fazla ürün taşımak yerine at çık modunda oldukça kullanışlı bir ürün. 
4 kapağının altında farklı bir ürünleri çıkıyor. 1 aydınlatıcı. 1 allık, 2 ruj ve 2 far bulunuyor. Pastel 4 çeşitini satışa sundu ve bunlar ; 
- Blue Velvet
- Coral Zen
- Bronze SAtin
- Tropical Touch

PASTEL JET SET "HİGHLİGHTER"
Highlighter ın ciltte duruşu oldukça güzel. Cildin belirli yerlerine (elmacıkların üstü ve dudak üstüne) sürüldüğünde dikkat çekici duruyor. 
PASTEL JETSET "BLUSH-ON"
Yazın bronz allıkların doğal durduğu gibi beyaz tenlilerin tercih edebiliceği tarzda bir allık. Hafif contour olarak da kullanılabilir.
PASTEL JETSET "EYESHADOW"
Açıkcası far sürme işlemini belirttiğim gibi pek kullanabileceğim bir kısım olmasada çok nadir gece makyajlarında kullanabiliceğim tarzda tonları mevcut. 
PASTEL JETSET "LİPSTİCK"
Ruj kısmına gelicek olursak günlük kullanım için ideal renkler mevcut.
Ürünün bendeki seti bronze satin olan ürünü beyaz bir tene sahip olduğumdan soluk renkleri kendimde daha hoş ve kullanışlı buluyorum. 4 çeşiti de oldukça kullanışlı. 
Ambalajı dikkat çekici olduğu gibi kullanımı da çok pratik. 
Kalıcılıkları orta düzeyde olmasına rağmen günlük makyaja oldukça uygun. İsminden de anlaşıldığı üzere jet hızında makyaj. Pastel bir kez daha kalitesini göstermiş oldu.

Online satışı 21,90 TL olmak üzere gratis standında indirimde 16 TL ye yakın bir fiyata aldım
Siz pastelin bu ürünü hakkında ne düşünüyorsunuz?

You May Also Like

17 yorum

  1. tatil için de çok uygun bir setmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok pratik ve tatlı bir ürün mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım cıvıl cıvıl renkleri var :))

      Sil
  3. Güle güle kullanın :)) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. en güzel renkli set bu bence ben de alsam bunu seçerim güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  5. Bugün inceledim daha indirimde bulursam bende kaçırmam cok pratik oluyor tatillerde :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullanın ambalajının tatlılığını çok sevdim :) o zaman Gratis indirimini kollamak lazım :))

    YanıtlaSil
  7. Hala almadım. Sözde ilk mağazasına gidip alacaktım ama o da bir türlü olmadı. Bu renkler çok hoş ayrıca.

    YanıtlaSil
  8. benimde çok sevdiğim bir set bu.... sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı bir görüntüsü varmış :)

    YanıtlaSil
  10. blog keşif etkinliğinden sizi takip ediyorum ben de bloğuma beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. renkler tam benlik :) bu arada bloğunu keşif etkinliğinden buldum bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil